rysken, tysken & bellman

Det var en gång en rysk en tysk och en bellman. Alla hade gjort nåt väldigt dumt så de skulle straffas med döden. Alla fick välja hur de skulle dö.
Först in var rysken: - Hur vill du dö?
- Genom halshuggning! svarade rysken.
Rysken halshöggs och näst på tur var tysken: - Hur vill du dö?
- Jag vill hängas! Svarade tysken.
Tysken hängdes och sist ut var bellman: - Hur vill du dö?
- Jag vill att ni ger mig en HIV-spruta! Svarade bellman.
- Ok! Svarade männen. De gav honom en HIV-spruta men bellman bara skrattade.
- kör på med en till fick han skrattade fram. Männen tvekade men de gjorde som han sa.
Efter en stund låg bellman på golvet och vred sig av skratt.
Männen undrade vad som stod på och frågade: - Vad är det som är så roligt?
- Amen ni fattar ju ingenting, sa bellman. - Jag har ju kondom!

xD

Kommentarer
Postat av: Erika

haha den var bra! :)

2009-05-31 @ 15:29:27
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0