stressig helg, fredag i sjövik

Jag har inte bloggat sen fredags och jag skyller på att jag haft mycket att göra. Eller hyfsat mycket.
I fredags åkte jag, lolla, jenny, jb & emma till sjövik och träffa lite gråbo/sjövik folk vilket var väldigt trevligt.
Det var kul folk och så hände en väldigt rolig händelse.
Det var så här att någon hade tagit brädor från en bro och lagt det på elden som fanns där.
Efter ett tag dyker en gubbe upp och sa nåt sånt här,
- Min nyss fyllda 90åriga mamma kommer imorgon med sin rullator här och ska gå över den bron!
Han tjötar typ om polisen också och att han ville att någon skulle erkänna. Det är verligen knäpp tyst och alla kollar på gubben. Men alla börjar prata sen och när jag lite senare går lite längre ner för klippan ser jag gubben sitta på berget med en bärs i handen och sitta & skratta med killarna xD Det var så jäkla kul att se!
Sen kom hans fru typ och var arg på han typ xD
Men det var i alla fall jätte mysigt och trevligt  :)

Kommentarer
Postat av: sarah

Hahahaha, sååå kul!

2009-05-17 @ 17:27:10
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0