Dagens Bästa (måste läsas)

Dagens bästa fick mig och skratta väldigt länge.
("Detta är inte på skämt utan hände verkligen på riktigt")
Min lillebror satt i köket nyvaken runt halv åtta nu på kvällen och åt mat.
Jag- Äter du såhär sent?
Lillebror- A jag har sovit...Men jag hade för mig att jag somnade utan kläder men när jag vaknade hade jag kläder på mig...
Jag- Aha...konstigt
Jag menar jag brukar alltid somna med kläderna på när jag tar en middagslur men jag tänkte inte mer på hur han gjorde hur han tar middagslurar.

Lite senare sitter jag i tv-rummet när jag ser min lillebror står i hallen med jacka och väska på ryggen.
Jag- Vart ska du?
Lillebror kommer in till tv-rummet.
Lillebror- Jag måste skynda mig till skolan nu...
Jag- Va? Ska du till skolan nu?
Lillebror - Ja, jag försov mig ju...
Jag- Du skojar med mig va?
Han kollar konstigt på mig och fattar inte vad jag pratar om..Han tänker ju såklart att han ska till skolan!
Lillebror- ja men klockan är ju 8 på morg....
Han tar upp sin mobil och ser att den är 8 på kvällen...Och när jag ser hans min och jag fattar att han verkligen trodde att han skulle till skolan börjar jag skratta som aldrig förr. Minen är så svår att beskriva men det är en blandning mellan förvirring, trötthet, stress, och en massa saker till xD Han skulle verkligen till skolan! Hade inte jag frågat vart han skulle hade han gått xD

XD

Fan va kul det var!


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAH såå klockrent!

2009-05-14 @ 21:46:02
URL: http://jsomijohanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahhaha! du skulle inte sagt nått! xD

2009-05-15 @ 08:38:29
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha vad roligt!! :D

2009-05-15 @ 09:59:57
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0