sjuk & trött

"Huvudet snurrar, kroppen är kall som is men brinner som helvetes eldar! Halsen är fyllda med emos som skär sina rakblad mot väggarna och magen kurrar i takt med skärningen. Allt känns fel och snart orkar inte benen hålla upp den onda kroppen som skriker efter hjälp"

Så sjuk känner jag mig just nu! Och så kände jag igår kväll också men jag gick till skolan i alla fall! Det var faktiskt väldigt duktigt utav mig att stå emot frestelsen att ligga kvar i sängen. Så jag gick till skolan och hade tråkig spanska och sen tråkig redaktionstid där jag är helt super stressad över Genus tidningen! Jag kommer aldrig kunna få ihop en artikel! Gahhhh jag blir så arg.
Fast jag har mest idag suttit och spelat Geo Challenge och fått 50 000  :D
 Whoo för det :D

Men nu måste jag börja skriva på min novell! Jag har verkligen idétorka...

Kommentarer
Postat av: sarah

krya på dig bitchen ;) <3

2009-05-20 @ 09:47:03
URL: http://sarahellmin.blogg.se/
Postat av: Emilia

Usch, vad jobbigt :S

Krya på dej!

2009-05-20 @ 18:53:44
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0