Vem är manligast???

Mitt i natten satt jag & Sarah och gjorde en lista på vem som var mest manlig av oss.
Kom ihåg att detta bara är på skoj och innehåller en massa fördomar xD
Och detta är mellan mig och sarah..  Alltså dem som står på min sida är det jag är mest av mellan mig och sarah. Tex. utav oss är jag mest teknisk så därför står den på min sida.

               Carro                                               Sarah 
Mest sportintresserad                        Alla vet om hennes "erövingar" (skryt)                                                     
Dricker öl                                            Äter mest
Grov humor (på ett taskigt sätt)        Grov humor (på ett snuskigt sätt)                 
Mest " Bad "                                         Längre
Tävlingsinriktad                                    *** **** *** ***** ******
Mest killig när det gäller relationer       inte lättpåverkad av alkohol
Vill tattuera sig snart                           ****** *** ** ****
Minst fåfäng                                        ***
***                                                        Mest soft (försent till skolan)
Mest teknisk
Mest player
Mest killig musiksmak

HAHA xD
Det blev väl att jag var mest manlig men sarah har mest censurerat så det blir några extrapoäng xD

(haha alltså ta inte detta på fullaste allvar) xD

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag har glömt vad dom censurerade är! hahah! Men sååå kul! hahahaha

2009-05-17 @ 17:24:27
URL: http://sarahellmin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, & du, inte lättpåverkad av alkohol ska ju vara inte mer lättpåverkad än carro av alkohol! hahha, har hört klagomål förstår du ;)

2009-05-17 @ 17:34:48
Postat av: Frida

Hej, dukommenterade min och min kompis blogg (twohalfblondins)... Du får gärna läsa och kommentera min =) ?

Premunera också på den på blogglovin =)



KRAM

2009-05-17 @ 18:42:58
URL: http://fridalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0