veckan som gått...

Okej mycket har hänt sen jag blogga senast och anledningarna är många.
Bland annat att jag inte haft tid, jag är ständigt trött och jag orkar inte vissa saker som sker....

En massa tjöt och klag men jag ska sammanfatta kort vad som hänt de senaste dagarna,
Tisdag: Hela klassen var på SVT och blev bland annat nämnda i radio...Jag och sofia snodde också några väldigt goda oboy påsar x) busigt....
Onsdag: Min lillebror och hans konfirmationsgrupp hade en dramauppvisning för sina familjer så det var knökat i kyrkan.
Torsdag: Inget speciellt hände... va med på gympan typ vilket var väldigt bra av mig xD
Fredag: Jag har en lektion och det är Filmkunskap. Vi har slutprov och jag hade pluggat slaviskt till det provet och jag tror det gick rätt bra. Sen vid två följde jag med Alex2 till allum där hon fick shoppa lite...
 
Hela veckan, varje dag tänkte jag "jag borde blogga" men jag tog mig aldrig tid till det.
Men nu blir det förhoppningsvis ändring på det...

P.S jag ligger 4 på geo challenge! katastrof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0