helgen som gått :)

Så, oo stressiga liv. Men det är kul ändå! I helgen har jag gjort lite olika saker och allt har vart väldigt kul. I fredags var jag hemma hos fanny i gråbo som fyllde 18 år. Grattis till henne :)

Här är lite random pics jag lånat från henne x)




Haha lilla korean-knut x) vad ska vi göra med dig! Haha vi sa att han fick komma om han behöll kläderna på! Vad är då det första han gör? HAHA men kul är han x) Och sen när vi ska gå hem drar han av sig alla kläder till och med kalsongerna och går upp och knackar på någons dörr. När han märker att dem inte öppnar börjar han pissa på deras dörr :O Då springer vi andra självklart därifrån medans knut står kvar där naken tills dem öppnar. xD Då säger han att hans kompisar tog hans kläder och att dem kan gå och sova igen xD HAHA






Sen i lördags tror jag att vi åkte till biskop xD haha men hem till hampus i alla fall där vi satt och rökte vattenpipa på hans inglasade balkong. Det var vi vanliga och några av hampus kompisar så det var väldigt trevligt. Fast jag och jb mådde inte så bra efter igår så vi åkte hem ganska tidigt.

Nu idag så genomförde jag och kajsa äntligen vår plan! Vår tavla med massor av bilder på mig, kajsa och sarah som vi skulle ge till sarah i födelsedagspresent :) Sen när vi var klara gick vi upp till henne och överaskade henne med tårta och presenter :D






Väldigt trevlig helg med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0