Varför kan man inte vara miljonär?

För att svara på rurbriken så är det antagligen för dem flesta skulle nog vilja vara miljonärer...Och det skulle ju inte funka om alla hade 200 miljoner på sitt konto för då hade pengarna inte haft nåt värde.... Men jag skulle i alla fall vilja vara miljonär.

När jag får pengar..det blir väl i slutet av oktober eller på min födelsedag ska jag klicka hem denna skjortan från modekungen.se :) Supernajs skjorta för 500 spänn som jag måste bara ha! Det känns som jag inte shoppat kläder på jätte länge så jag måste ha nya kläder!

Sen vill jag ha lackleggings också men på modekungen kostade dom 500 spänn tror jag och det tänker jag inte lägga ner när jag får det mycket billigare i affärerna i stan. Så det är bara börja leta.
































Sen vill jag även ha en cool, fin tröja att sättaa över partyklänningen,
och då tyckte jag denna skulle passa utmärkt. Får se om jag har råd med denna för
skjortan kommer komma i första hand.


Sen fanns det också en jätte fin kjol som jag gärna skulle vilja ha!

















 


VARFÖR KAN MAN INTE VARA MILJONÄR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0