Oh no i didn't, oh yes i did!

:O

:O

Jag trodde jag skulle dö! Hahaha men det tror jag om allt x) Jag har vart jätte nervös hela dagen sen när jag skulle gå hem till min kompis började jag bli hel konstig!Jag tänkte saker som "varför måste jag vara så jäkla dum i huvudet?" Eller "fan, jag kommer att dö"Sen när jag var inne i min kompis rum gick jag runt i cirklar och nästan hyperventlierade av nervostitet! Men jag var först och fy fan va rädd jag var! Men allt gick bra och jag såg på när det hela hände! + Min kompis gjorde ett proffsjobb!

 

Så nu sitter jag här med en navelpiercing :D

Jag tyckte inte alls att det gjorde ont! Det var mycket värre i näsan och det är nästan så jag vågar säga att det är värre med öronen än naveln x) Vi har det filmat och jag kanske kan lägga ut det någon gång men haha säger jag nu!

HIHIHI but shyyss! Don't tell my parents! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0