Mcfly kanske kommer till vårt vackra land!

 

För några dagar sen fick jag reda på att Mcfly kanske kommer till sverige!!! Fatta hur glad jag blev :D men gissa när det kanske blir då? Jo, på min födelsedag den 7november! Självklart ser jag det som det som helt fantastiskt att dem kommer hit till sverige för första gången och jag skulle inte missa det för nåt!   Jag har ju egentligen en massa planer för min födelsedag men dem blir väl att boka om då! :)

FÖR FATTA ATT MCFLY KANSKE KOMMER :D

Så när jag fick reda på det, efter blivit hysterisk och skickat ett galet meddelande på facebook till erika, lugnat ner mig och sjungt en massa mcfly låtar så började jag kolla upp allt och nu hoppas jag av hela mitt hjärta att dem kommer!

:D

Och kolla bilderna! Danny är dubble drool varje gång man ser han! x)


Kommentarer
Postat av: Erika

hoppas verkligen att dom kommer!! :D

2009-09-26 @ 10:59:14
Postat av: 3s

JAJA?! Vart/hur fick du reda på det?! :O

2010-02-02 @ 18:52:48
URL: http://wantashortname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0