veckans små gladisar :)

Jaopp då var det lördag igen..
SKÖNT!

Även om veckan har vart kul så är det skönt med helg :)

GJORT I VECKAN
I tisdags så var det fint väder så då tog jag, jb, jenny, jonas, johnny och lollo med robert ut och rökte honom. Dunder-skön eftermiddag tycker jag allt :)

Sen i torsdag var det party på JM som det alltid är. Det var ballonger över allt! Som skulle vara på tajms framsidan men hamlade lite över allt i redaktionerna x)


Sen har jag vart tvungen att städa mitt rum vilket inte vart det lättaste x) jag är fortfarande inte klar. Men jag skulle i alla fall ta ner min smutstvätt till tvättstugan och det var kul. Det var så mycket kläder, och det vägde säkert mer än mig så jag trillade framlänges och baklänges när jag bar det xD haha

Det kom mer sen på den högen xD

Men nu ska jag kolla upp vad som händer ikväll. Så bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0